Friday, May 30, 2008

MARA Language Academy



Location : Mara Language Academy, Cheras

Kelas : Notre Dame

Year: Aug~Dec, 1993

Hai kawan-2, masih ingat tak lagi gambar nih. Betol-2 nostalgia lama. Zaman budak-2, cinta monyet, berok, dan ura-2.

Dari belakang kiri

Sean - pemuda kacak, la nih dgr kabar dah buat PHD,... tak tahu kat mana skrg.

Bad GM - Last sekali aku dgr dia jadik leturer kat Nogeri, jugak lost contact

Rushdan ketua kelas - aku dgr mamat nih mengajar kat BMI, unikl. seorang enterprenuer,,...

Sebelah Rushdan tuh aku dah tak ingat nama nya,... mamat kelate

Ali Toncit - pengurus besar kat TNB, dulu ada buat part time jual insurance,... kawin dgn anak org kaya,...

Zull Bean - kira sedara mara Mr Bean. Dgr cite keje kat penang sebagai engineer dan dah berkawin,...

Pesol - lost contact

Shah Gelugok - Asal dr Gelugor, Penang. Jumpa dia tahun 2006, dtg rumah aku , kawin dgn gadis impian dari Kuantan. The latest yg aku dgr, dia mengajar kat Kolej di Selangor. Ni antara best friend aku.

Depan Shah Gelogok

Sarawak - asal dari Sarawak, lost contact sbb dia tak dapat Fly..

Aku - zaman budak-2 ... hehehe

Wong Si Fu - Ni kawan baik aku. Ada yg kata abang aku. Secara kebetulan banyak yg sama antara aku dgn Wong. Hometown sama-2 dari Batu pahat. Nama Bapak Sama. kakak dia kawin sama hari dgn kakak aku. Aku pun kawin sama hari dgn dia. so tak dapatlah nak dtg majlis kawin dia. Siap boleh terserempak dekat Pejabat agama yg sama mase sesi interview, walau tanpa dirancang,... heheheh... la nih manager beso dekat kompeni rokok. Hari-2 dapat rokok free,..

Sebelah Wong - aku dah lupa nama dia,.. tapi kira baik jugak ler mamat nih,... heheh

Jusrry - ni pun kawan baik aku. la nih keje kat kompeni beso kat KL. kawin dgn anak org kaya , tokey kapal, ehhehe,... selalu fat tap aku,... dan aku pun selalu fat tap dia,... rapatnya aku dgn dia sampai pernah tido sebantal, share rokok Jarum super, etc,... kalau cerita satu bulan tak abis

Caun - mamat nih dari Utara. serious beno takut aku ,... lost contact

Pejol - dgr cite, manager beso dekat syarikat oil and gas,... dah kaya gile, bawak balik duit byk dari US,...

Topek - lost contact ,...

Pendy - Dah ada PHD, tapi tak tahu kat mana mamat nih,.. org Merlimau

Depan Pendy , Kak Long - lost contact

Sebelah kak long aku dah lupa nama dia,... dia nih low profile,....

Rosmawati - awek paling cun dalam kelas,... boleh kata hot babes la kat MLA. Mek kelate, last sekali dgr dia jadik cikgu kat kg dia,...

Ms Liza - cikgu kelas ,.. hehhehe,.. ramai gak anak murid yg usha-2 Ms Liza,... heheh

Olin@atan - nih cousin Wong, minah scorer, last sekali aku dgr dia mengajar kat Politeknik Pasir Gudang.

Sebelah Olin - aku dah lupa nama dia

Dan yg last sekali Ana - budak Muar . dah lost contact.

Itulah kenangan lama kat MLA. Tempat culture shock dan berenjoy. hehehe,... kawan-2 kalau terbukak blog aku nih, send me email loooo,.... lama tak borak-2,...

No comments: